Dersom du har vore utan straum over 12 timar vil dette føre til at du får ein kompensasjon frå Linja. Med automatisk målar får du dette trekt frå nettleige faktura seinast 12 veker etter utfallet.
Har du ikkje automatisk målar, må du sjølv søke om kompensasjon seinast tre månader etter utfallet. Bruk vårt kontaktskjema.
På Mi side finn du oversikt over dine kompensasjonar.
Kompensasjon pr. målepunkt for hushaldningar:
Kr 500 for straumbrot over 12 timar og deretter ein sats på kr 40 pr. time
Kompensasjon pr. målepunkt for fritidsbustader:
Kr 125 for straumbrot over 12 timar og deretter ein sats på kr 10 pr. time
Har kunden blitt tilkopla aggregat reknast dette som at straumforsyninga er gjenoppretta. Fleire påfølgande avbrot er rekna som samanhengande om ikkje normal forsyning held stand i minimum to timer. Eit kortvarig avbrot på mindre enn tre minutt reknast ikkje som eit avbrot på dei to timane med normal forsyning.
Kven har rett på kompensasjon?
For å ha rett til utbetaling må ein vere kunde av nettselskapet. Leigetakarar av kunden har ikkje rett på kompensasjon. For fritidsbustadar kan ikkje ein samla årleg kompensasjon overstige forventa innbetalt nettleige for same år. Har du fått skade på elektriske aparat, som kan skyldast eit straumbrot, melder du frå til forsikringsselkskapet ditt. Les elles fullstendige vilkår som ligg på NVE sine sider. (lenke)
Korleis søkjer eg om kompensasjon viss eg ikkje har automatisk målar?
Det er den personen eller den juridiske eining som er kunde hos Linja som må fremje kravet. Fristen for å søkje om kompensasjon er tre månader etter straumbrotet. Du søkjer på Mi side. Ta kontakt med oss om du treng hjelp.
Boks nede med standard tilknytingsvilkår privat og bedrift.